16 januari 2012

Fotowedstrijd 2011

Gisteren was de prijsuitreiking van de jaarlijkse fotowedstrijd die ik organiseer voor deelnemers aan mijn fotoworkshops. Het aantal ingestuurde foto's groeit gestaag en ook de kwaliteit neemt duidelijk toe!
Ik had Andrew George en Gerard Leeuw gevraagd om de foto's te beoordelen en dat hebben ze perfect gedaan waarvoor mijn dank!
Hieronder zien jullie 'het podium' in beide categorieën waarbij er een gedeelde 2e plaats in de categorie workshop.
Buiten dit prachtige podium was er in de categorie 'vrij' een ereplaats voor José Kool (4e) en Josiane de Bruin (5e). In de categorie 'workshop' was er een gedeelde 4e plaats voor Koos Veen, Leen de Man, Wilna Thomas en Pieter Jongenelen.
Graag wil ik een aantal sponsoren bedanken voor het beschikbaar stellen van de prijzen voor deze wedstrijd: Foto-Express te Dongen (foto-uitrusting voor natuurfotografen), mijn uitgever Van Duuren media, E&V (magazine voor natuur, reizen en fotografie) en Sigma Benelux (objectieven).
Volgend komt er zeker weer een nieuwe wedstrijd!